Czeeeść!
Śniadania na słodko – ostatnio u mnie coraz częściej zamiast zwykłych,
tradycyjnych kanapek 😉
Kiedy na diecie można sobie pozwolić na coś słodkiego jak właśnie nie na śniadanie?
Najlepszy czas! Zdecydowanie!

Placuszki, które dzisiaj Wam przedstawię są miękkie, lekkie i puszyste.
A przede wszystkim genialne szczególnie dla osób, które są na diecie (i nie tylko!) 😉

Oczywiście zanim przełożyłam placuszki na talerz, zanim przygotowałam wszystko,
żeby to jakoś wyglądało i zanim zrobiłam zdjęcia – placuszki ostygły  😉 ( U MNIE NORMA….) Mimo tego i tak są pyszne 😉 Ale Wy takiego problemu mieć nie będziecie, więc jedzcie póki gorące – najlepsze! 😉

I teraz tak, w przepisie nie podałam ani cukru, ani słodzików..
Dla Mnie same w sobie słodkie są owoce i one zastępują mi ten smak.
A poza tym całość jest posypana odrobiną cynamonu i cukru pudru.
Jednak jeśli chcecie, żeby placuszki były słodkie dodajcie sobie do składników 2 łyżeczki miodu.

Z podanego przepisu wyjdzie taka porcja jak na zdjęciu.

Jeśli będziecie mieć jakieś pytania, kierujcie się: TUTAJ(kliknij)

Składniki:
– 2 jajka
– 2 łyżki mąki żytniej (u mnie TYP 700)
– pół łyżeczki proszku do pieczenia
– 2 łyżki płatków owsianych
– łyżka mleka 1,5%
– owoce (dowolne)

Wykonanie:
Ubijamy białka na sztywno. Dodajemy żółtka – miksujemy.
Następnie dodajemy mąkę, proszek do pieczenia, płątki owsiane i mleko
(no i jeśli ktoś się zdecydował na miód to miód 😉 )
Całość miksujemy do uzyskania jednolitej masy.
Smażymy na patelni teflonowej z użyciem odrobiny oleju kokosowego (bądź oliwy z oliwek)

Gotowe placuszki układamy na talerzu i przekładamy owocami.
Całość można posypać cynamomen (który genialnie wpływa na Nasz organizm)
 oraz odrobiną cukru pudru.

Smacznego !!!!! 🙂


Ten artykul ma 3 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *